[Company Logo Image] 

Home

 
تازه ها

کیوسک اطلاع رسانی

یکی از مشکلات اساسی مدیران در بانک ها ، موسسات مالی و ادارات  ، وجود ازدحام و بعضا درگیری در جلوی باجه های خدمات دهی به مشتریان می باشد . این امر ، روند ارایه خدمات به مشتریان را دچار اختلال نموده و می تواند عدم رضایت مشتریان  را به همراه داشته باشد .

بروز این مشکل به دلیل فقدان سیستم  نوبت دهی در این گونه مراکز می باشد . لذا شرکت ژوپین با پیشینه ای درخشان در خصوص سیستم های نوبت دهی بیمارستانی، به ارایه نسل جدیدی از  این سیستم ها برای کاربرد در مراکز بانکی و ادارات پرداخته است . این سیستم ها قادرند علاوه بر عملیات نوبت دهی عادی ،  سایر نیازمندی های بخش های بانکی را نیز تحت پوشش خود قرار دهند . به کارگیری این سیستم نتنها  مشکلات مطرح شده را به طور کامل مرتفع می نماید بلکه پویایی و بهبود خدمات رسانی برای مراکز بانکی را  به ارمغان می آورد .

 

 

Home ]

Send mail to info@jupin.ir with questions or comments about this web site.
Last modified: 05/27/12