[Company Logo Image] 

Home Up

 
تلفن گویا

-          سامانه اپراتور خودکار :

این سامانه همانند اپراتور انسانی اما بدون محدودیت های فیزیکی  ، قادر به برقراری ارتباط مشتریان با بخشهاي مختلف سازمان ها ،  ادارات ، موسسات ، هتل ها و مراکز درمانگاهی و بیمارستان ها می باشد. در اين سامانه به هر یک از واحدها ، بخش ها و یا مسئولین مرتبط با آنها كدي اختصاص داده می شود  و افراد تماس گیرنده قادر خواهند بود تا با انتخاب کد  مورد نظر ، به سرعت به بخش های مربوطه متصل گردند.

در این سامانه ، امكان تعریف و اجرای فرامین مورد نظر مدیر سیستم برای حالت های مختلف وجود دارد. براي نمونه در صورت عدم پاسخگويي يك داخلي مي توان تماس گيرنده را به يك داخلي ديگر ، صندوق صوتي و يا صندوق فكس هدايت كرد. همچنین در صورت نياز مي توان تماس ورودي را به طور نامحسوس و بدون نياز به سرويس انتقال مكالمه مخابرات  به خط شهري يا موبايل منتقل نمود.

برخی از قابلیت های سامانه به شرح ذیل می باشد :

·         قابلیت تعیین سناریوهای مختلف پاسخگویی ، متناسب با تقویم کاری شرکت ، اعیاد و سایر مناسبت ها

·         عدم محدودیت در پاسخ گویی و برقراری چندین تماس به طور همزمان

·         امکان گذاشتن پیغام و یا انتقال تماس به داخلی دیگر در صورت عدم حضور کارشناس مربوط

·         قابلیت پخش موزیک های متنوع و تشریح خدمات مرکز در زمان برقراری تماس و یا انتقال مکالمه

·         قابلیت سازگاری با انواع مختلف مراکز تلفن و سانترال 

 

-          سامانه صندوق صوتی :

این سامانه امكان دریافت و ثبت هر گونه پيغام اعم از اطلاع رسانی ، پرسش و پاسخ ، انتقاد ، پيشنهاد و شکایات را برای مشتری فراهم می آورد.

عملکرد سامانه به گونه ای است که پس از ثبت هر پيغام، يك كد پيگيري به شخص تماس گیرنده اعلام مي گردد به طوری که شخص تماس گيرنده  قادر خواهد بود در آينده با وارد كردن شماره پيگيري خود، پيغام مدير و يا شخص ذيربط را بشنود. به عنوان نمونه در بانک ها و موسسات مالی ، امکان ارائه مشاوره به مشتریان در خصوص نحوه سرمایه گذاری ، انواع سپرده گذاری و مواردی مشابه با استفاده از این سامانه فراهم می باشد .

به کارگیری این سامانه برای کارکنان مراکز نیز امکان پذیر می باشد و هر یک از کارکنان قادر خواهند بود تا برای سایر کارکنان ، پیام های کاری و یا  پیام هایی متناسب با مناسبت های مختلف ارسال نمایند . همچنین مدیران این مراکز قادر خواهند بود تا فرامین و دستورات خود را در صورت عدم حضور کارمندان مربوطه ، به صندوق صوتی آنها ارسال نمایند .

این سامانه به مدیر سیستم این امکان را خواهد داد تا متناسب با نیاز مجموعه، برای هر  شخص يا واحد ، يك صندوق صوتي ايجاد نمايد و بدین وسیله پيغام تماس گيرنده را در موقعیت های مختلف نظیر تعطیلات ، ساعات اداری و غير اداري و يا هنگامي كه امكان پاسخگويي به تماس ها وجود ندارد، ضبط نماید.

در ذیل برخی از قابلیت های سیستم آورده شده است :

·         عدم وجود محدودیت در زمان برقراری تماس و گذاشتن پیغام

·         قابلیت تعیین سطح دسترسی برای کاربران صندوق صوتی توسط مدیر سیستم

·         قابلیت گوش کردن ، حذف ، آرشیو و گذاشتن پاسخ  از طریق نرم افزار تحت شبکه و یا گوشی تلفن

·         امکان ارسال پیغام دریافتی به ایمیل صاحب صندوق

·         قابلیت اعلام دریافت پیغام جدید به صاحب صندوق صوتی از طریق پیامک

·         عدم وجود محدودیت در دریافت و ذخیره سازی پیغام های صوتی

 

-          سامانه مرکز تماس اعتباری :

اين سامانه در راستاي بهينه سازي و صرفه جويي در هزينه هاي سازمان ها ،  ادارات ، موسسات ، هتل ها و مراکز درمانگاهی و بیمارستان ها طراحي گردیده است و به مدیران این بخش ها این امکان را خواهد داد تا روند کلیه تماس های برقرار شده توسط کارکنان را مدیریت و کنترل نمایند  .با به کارگیری این سامانه ، مدیر مرکز قادر خواهد بود به هر یک از کارمندان ، متناسب با شرح وظایف آنها  ، اعتبار مشخصی را اختصاص دهد و استفاده از تلفن توسط آن شخص را به اعتبار تعیین شده برای وی محدود  نماید . 

استفاده از اين سيستم نتنها مقدار زيادي از ترافيك كاري اپراتور، جهت گرفتن شماره هاي خارج از سازمان براي پرسنل را كاهش مي دهد، بلکه علاوه بر آن امكانات متنوع ذیل را نیز فراهم مي آورد :

§         امکان تعیین نوع تماس (شخصی و یا اداری) در ابتدای برقراری تماس

§         امكان تعريف کارمندان به صورت عضو مستقل و یا گروهی در لیست نرم افزار سامانه  با اعتبار اوليه مشخص

§         قابلیت تعريف جدول نرخ مكالمه براي پيش شماره هاي مختلف  (براي مثال  0912،0935،021،0311و ... ) به طوري كه سيستم بر اساس نرخ مشخص شده از اعتبار هر كاربر كسر نمايد

§         قابلیت فعال يا غير فعال نمودن كاربران ، تغییر رمز عبور و ویرایش اعتبار هر یک از کاربران با استفاده از  تلفن و یا نرم افزار سامانه توسط مدير سيستم

§         قابلیت اعلام مانده اعتبار هر كاربر پس از ورود به سيستم از طريق تلفن و یا از طریق پیامک

§         امکان ارسال گزارش ريز مكالمات هر كاربر از طريق فکس  و ایمیل

§         قابلیت ضبط كليه مكالمات در صورت صلاحدید مدیر سیستم

§         قابلیت ثبت ، مدیریت و نظارت بر كليه عملكرد كاربران در سيستم

§         امکان ايجاد صندوق صوتي و فكس مستقل براي هر كاربر

 

Home ] Up ]

Send mail to info@jupin.ir with questions or comments about this web site.
Last modified: 05/27/12